2013. március 11., hétfő

Farsang!

Kb. egy hete volt a farsang a Nyíregyházi Főiskolán. :) Igen, én nem járok oda, de egy nagyon jó barátnőm ott tartotta a szülinapját így én is oda keveredtem.
Mi másnak is öltözhettem volna, mint egyik példaképemnek, ami ciki vagy nem ciki, de Lara Croft. :D A játékfejlesztők létre hoztak egy olyan női karaktert, ami szinte teljes mértékben olyan, amilyen nőt én is akarok képviselni... Azért az, hogy rongálja és összetöri az ereklyéket és a régészeti leleteket az nem tetszik! Ezért csak a 2. példaképem, első az Sydney Fox. :P Ne de nem is erről akarok írni, hanem arról, hogy kinek öltöztem be...
Háááát Lara Croft... nem a megszokott, rövidnadrágos dolog, hanem az "új" játék Laraját öltöttem magamra... Mégis csak tél van/volt és hideg... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése